liesentim.reismee.nl

Aftellen

Nog maar 45 dagen te gaan!
Ondertussen wordt vlijtig alles bijeengezocht van bagage en toebehoren, alle tips zijn welkom :-)Op het moment twijfelen we nog of we al dan nietmuskietenneten slaapzak al vanaf dag 1 willen meezeulen. Er wordt ook afscheid genomen van alle leuke rokjes, kleedjes, schoenen, ... die een jaar lang in de kast blijven hangen. Ze worden vervangen door afritsbroeken, teva's, fleecetruien, ...
En ondertussen zijn er al een heleboel mensen die we pas volgend jaar gaan terugzien... des te reden te meer om toch maar te overwegen om ergens tussendoor snel een bezoekje te brengen :-)

Reacties

Reacties

Ilse

Keileuk dat jullie dit hebben.
Hier gaan we zeker veel naar toe surfen om te zien waar jullie zitten en hoe het met jullie gaat.
TIP: de apotheker aan de ploeg heeft een zelfbereide gel die supergoed werkt tegen insectenbeten en ander jeukend ongemak. Er zit alleen een beetje cortisone in, dus je moet dit ´s avonds aanbrengen om er niet mee in de zon te komen....

Charlotte

Lies, ik weet één ding: ge gaat er ongelooflijk sexy uitzien de komende maanden! ;) Tegen teva's kan er niks op! Ik hou jullie blog het komende jaar zeker in't oog!

Anne-Katrien

Woehoe we kunnen mee op reis! Of jullie reisavonturen alleszins toch volgen :-)!

Nog goed inpakken he en ondertussen aftellen!

Nu nog (44 dagen te gaan) tot vlug he in real life :-)

Ingrid

Ik wil absoluut een foto van een voet met een kous aan
(een witte bij voorkeur) in een teva sandaal!

De laatste 30 dagen; geniet van alles wat ons Belgiêlandje te beiden heeft!

leen.berghmans@skynet.be

Lies, toch wel leuk: kunnen meegenieten van jullie "nog is een laatste keer echt Belgisch eten": nog is mosselen, vol-au-vent,....

Lies

:-) als ge nog dingen kunt aanvullen op het belgisch eten lijstje, we willen zeker niets vergeten
vrijdag staat er tomate farcis op de menu

ann meulemans

dag lies,

net terug uit vakantie(de ardennen-da's wat anders dan uw plannen!) en dus bij deze wens ik je een behouden, leerrijke en liefdevolle reis toe! Ik zal je route van hieruit meevolgen en 'k laat je wel weten of alles naar wens is in ons nieuwe huis :-)
tot volgend jaar
dikke
x

ingrid

Mijn koffers zijn gepakt voor de Ardennen - Loire fietstrip.

Ik hoop dat de timing zal kloppen en dan tref ik jullie vrijdag de 20 ste, gepakt en ge - rug - zakt op Zaventem.
Be prepared voor super dikke afscheids hugs!!!

Tot dan!

Larissa

Hey Lies,

Amai, nu gaat het echt beginnen. Vandaag vertrekken. Spannend. Ik vertrek ook vandaag voor een weekend naar zee :-)

Geniet ervan.

Larissa

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!