liesentim.reismee.nl

Final Countdown

We zijn nog niet vertrokken en het is al zover, de eerste routewijzigingdoordat de weg tussen Chengdu en Jiuzaigou het begeven heeft.... wat ons wel 2x een busrit van 8 tot 12u bespaart, maar waardoor we een geweldig mooi natuurpark missen. Hebben we ineens een reden om ooit nog eens terug te keren ;-)

Verder is alles ingepakt, hopelijk niets belangrijk vergeten. We zijn wel benieuwd wat als eerste uit de rugzakken zal vliegen. Daarbij een bedankje aan Tim die 3 kilo meer draagt dan Lies ... als Tim de 2 rugzakken zou dragen, maakt het natuurlijk niet veel uit :-)

Voila, wij gaan ons verder vertrekkensklaar maken, zodat we morgen nog afscheid kunnen nemen en van onze laatsteVlaamsemaaltijd kunnen genieten (witloof in de oven). Tot in China vermoedelijk :-)

Reacties

Reacties

Debby

Heel veel plezier, geniet ervan! Ik hoop dat jullie bespaard zullen blijven van tegenslagen!
Zet af en toe eens een fotootje online zodat ik nog een beetje jaloerser kan worden ;-)
Lies als ik den Euromillions win kan je mij rond kerstmis verwachten :-)

En Tim: de uitgelezen kans om te bewijzen dat je een echte vent bent is wel door die 2 zakken te dragen hè ;)

Heeeeeel veeeeeeel plezier en tot binnen 8 maand!

xxx

Jeroen

Dag vakantiegangers,

ik ben juist terug uit Malta en jullie zijn er ingevlogen voor 8 maanden, niet slecht zou ik zo zeggen.
Ik ga niet zeggen dat ik jaloers ben of zo, gewoon genieten want het is iets voor de rest van jullie leven en nog enkele maanden rust vooraleer Geertje jullie leven zuur komt maken in Australië :)

doei xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!